Tego dnia klasa IVb miała napisać sprawdzian z gramatyki. Specjalnie przyjechałam wcześniej do szkoły, żeby go wydrukować i powielić! Totalnie nie wiem jak to się stało, ale… mój komputer został w domu! Miałam więc sporo czasu, pomysł na sprawdzian i brak możliwości wydrukowania dokumentu! Jako że nie lubię zmieniać planów postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i sprawdzian… narysować! Na kartce a4 narysowałam kilka ramek (podejrzanych wcześniej w notatkach wizualnych, które od dawna mnie zachwycały), w których umieściłam polecenia. Wzniosłam się nawet na wyżyny kreatywności i puste pola ozdobiłam malutkimi rysunkami.
Z duszą na ramieniu rozdawałam sprawdzian moim uczniom! Przygotowałam się mentalnie na falę pretensji! Ku mojemu zaskoczeniu Uczniowie nie dość, że byli zachwyceni – to na dodatek jednogłośnie stwierdzili, że koniecznie kolejne sprawdziany powinny wyglądać podobnie!
Od tej pory myślografia na dobre zagościła na moich zajęciach. I choć NAPRAWDĘ nie potrafię rysować i nie mam za grosz talentu plastycznego – notatki, które tworzę dla Uczniów pomagają im usystematyzować wiedzę i zwizualizować najważniejsze kwestie.
Polonisto! Matematyku! Historyku! Wychowawco Świetlicy! Jeśli chcesz rozpocząć wspólną przygodę ze SKETCHNOTINGIEM – koniecznie zapoznaj się z ofertą naszych szkoleń. Otrzymasz od nas film szkoleniowy, innowację oraz ZESTAW MYŚLOGRAFICZNYCH KART, które wykorzystasz podczas Twoich zajęć.
Przygotowałyśmy dla Was myślograficzną kartę pracy, którą z powodzeniem wykorzystacie w pierwszym tygodniu szkoły #omnie
Comments are closed